تعمیر کولر گازی توسط تعمیرکار باتجربه و حرفه‌ای * فدک تهویه *
نوشته شده توسط : حمیدرضا غلامی

تعمیر کولر گازی فقط مختص فصل گرما نیست اما بطور کلی وقتی هوا گرم می شود و تابستان در راه است، خانواده ها نگران کولرهای خود می شوند. در جاهای مختلف از تهران تا جزیره کیش و سایر شهرهای ایران، کولرگازی بسیار مهم است. اما گاهی اوقات، افرادی که واقعاً نمی‌دانند چه کاری انجام می دهند سعی می‌کنند آنها را تعمیر کنند و در نهایت اوضاع را بدتر می‌کنند.

اگر کولر گازی شما مانند گذشته کار نمی‌کند یا صداهای عجیبی تولید می کند، دانستن چند نکته در مورد نحوه تعمیرات کولر گازی آن مهم است. یادگیری در مورد مشکلات رایج، امتحان برخی از راه‌حل‌های DIY، دانستن زمان تماس با یک متخصص و درک اینکه چقدر ممکن است هزینه داشته باشد، می‌تواند به شما کمک کند خانه خود را خنک نگه دارید و تهویه مطبوع شما به خوبی کار کند.

انتخاب یک تعمیرکار خوب برای تعمیر کولر‌ گازی بسیار مهم است. شما کسی را نمی خواهید که نمی داند چه کار می کند یا سابقه بدی دارد. در فدک تهویه، همه تکنسین ها واقعاً در کاری که انجام می دهند خوب هستند و دارای گواهینامه های معتبر و مناسب هستند.

 تعمیر کولر گازی

 

مقدمه ای بر تعمیر کولر گازی

حتی باکیفیت ترین کولر گازی ممکن است خراب شود، اما نگران نباشید – متخصصان فدک تهویه در تمام طول سال هموراه شما هستند که می توانند آنها رابه بهترین وجه تعمیر کنند! آنها می توانند انواع کولر گازی ها را تعمیر کنند.

تعمیر انواع مختلف کولرگازی

  1. تعمیر کولر گازی پنجره‌ایشاید بتوان گفت تعمیر این نوع کولر  راحت ترین و ساده ترین است زیرا همه چیز در یک واحد متصل است. اگر در مورد کولر گازی پنجره ای خود به کمک نیاز دارید، بهترین تکنسین های تعمیر تنها چند کلیک با شما فاصله دارند.
  2. تعمیر کولر گازی دیواریاین مدل ها دارای یک واحد داخلی و خارجی هستند که با هم کار می کنند تا خانه شما را خنک کنند.
  3. تعمیر کولر گازی ایستاده: در فضاهای بزرگ مانند سالن های ورزشی یا انبارها استفاده می شود. آنها مانند کولرهای دیواری کار می کنند، اما بزرگتر هستند.
  4. تعمیر کولر گازی پرتابلبرای مکان هایی که نمی توانید یک کولر گازی معمولی نصب کنید بسیار مناسب هستند. آنها به راحتی قابل جابجایی هستند و نیازی به اتصال به دیوار ندارند.
  5. تعمیرات داکت اسپیلتکولر گازی کانالی یا داکت اسپیلت، همانند مدل‌های دیواری عمل می‌کند. تنها تفاوت آن در این است که هوا از طریق کانال‌های داخل سقف به فضا منتقل می‌شود. خدماتی چون سرویس و تعمیر داکت اسپیلت ، کانال‌سازی، تعمیر داکت و نظافت داکت نیز توسط “خدمت از ما” برای این مدل‌ها ارائه می‌شود.




:: برچسب‌ها: تعمیر کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: